Seseorang itu tidak akan berkhayal jika dia sudah mengetahui.

Lihatlah juga di luar jendela hati ini agar pandangan lebih meluas.

Followers

Saturday, March 7, 2009

Terima Kasih Kerana Sudi Bersama


Selat Tebrau mengamik kenanganku di masa silam. Bagaimana Singapura oleh terpisah ? Mungkinkah Pulau Pinang akan mengulangi sejarah yang sama pada satu ketika nanti? Entahlah. Habislah kita para blogger ooi .....
Alhamdulillah. Sudah lebih 6 bulan blog ini dilancarkan. Terima kasih yang tidak terhingga kepada para pengunjung yang melayari blog ini. Terima kasih kepada insane marhaem kerana banyak membantu dan bersusah payah memberi nasihat dan tunjuk ajar. Memang semenjak dahlu aku memang ‘respect habis’ kepadanya. Petama dia mula makan garam daripada aku. Kedua dia mempunyai sifat kesabaran yang sangat tinggi dan aku tahu aku ini kurang sabar. Ketiga dan seterusnya tidak perlu aku sambungkan lagi nanti kembang lubang hidungnya. Segala penulisan kita para blogger merupakan bahan yang tidak lain dan tidak bukan untuk menyampaikan mesej dakwah dan kebajikan disamping kisah-kisah benar yang dipaparkan.

Blog kita juga memaparkan realiti apa yang sedang berlaku dari masa ke semasa dan tidak terhad dengan isu setempat tetapi merangkumi keseluruhannya. Medan maya ini amat cepat berubah dan sentiasa bergolak. Maka segala informasi kita harus juga berupaya menyaingi arus perubahan dan pergolakan ini. Sebagai wadah yang membawa imej Islam maka marilah kita para blogger bersama bertanggung-jawab untuk bersama di dalam perlumbaan maya ini. Blog ini kita yakin memberi hidangan alternative kepada peminat dan pelayar sekelian.

Inilah 'office' tempat kerjaku di Renesas Semiconductor (Malaysia) Sdn Bhd di Bayan Lepas. Sudah 28 tahun lebih aku di sini. Entah sampai bila mampu bertahan dengan kegawatan ekonomi ini. Tetapi aku insyaAllah tetap yakin dengan rezeki yang Allah SWT tentukan. Ya Allah keluarkanlah kami daripada kemelut kegawatan ini.

Semoga anda akan tetap bersama mengikuti dan melestari blog-blog kami ini. Segala tunjuk-ajar dan komentar adalah amat dialu-alukan. Terima kasih di atas keprihatinan semua. Teruskan melayari blog kami ini.

Kalau ada manfaatnya ceritakan kepada yang lain. Jika tidak elok itu ceritakan balik kepada kami.

1 comment:

Ingin Tahu said...

Kemas office Jendela Hatiku. Siap dengan komputer. Apa jawatan saudara di situ?