Seseorang itu tidak akan berkhayal jika dia sudah mengetahui.

Lihatlah juga di luar jendela hati ini agar pandangan lebih meluas.

Followers

Monday, January 5, 2009

Di Hospital temani emak operate mata.

Salam. Alhamdulillah, rasanya lama saya tidak menulis. Maaf kepada anda yang telah menziarahi blog ini. Pertamanya saya telah terlibat dengan Kursus Kemantapan dan Kenaikan Bengkong, Mesyuarat Agung dan Majlis Adat, Pertubuhan Seni Silat Pusaka Gayong Malaysia pada 26 Disember 2008 hingga 31 Disember 2008. Kursus ini dijalankan di Pusat Latihan Tertinggi, Kampong Guar Nenas, Gurun, Kedah. Saya sendiri terlibat sebagai setiausaha kursus. Seramai 130 orang terlibat dan datang dari Kelantan, Pahang, Selangor, Kuala Lumpur, Perak, Pulau Pinang dan Kedah. InsyaAllah jika ada permintaan dan kesempatan saya cuba cerita dengan lebih panjang lagi.

Sekarang ini saya berada di Hospital Lam Wah Ee, menemani emak yang akan membuat pembedahan membuang selaput di matanya dan sejak jam 7.00 pagi kami di sini. Kami telah beberapa kali berulang-alik ke Hospital Bukit Mertajam sebelum ini dan terpaksa menunggu giliran dan masa yang sesuai. Emak ada sedikit masalah tekanan darah tinggi dan jantung. Hospital ini terpaksa menunggu kesihatan emak saya betul-betul terbaik baru boleh di buat pembedahan.

Saya dan adik saya Seliha, berpakat untuk mencuba ke hospital swasta pula dan pada hari Jumaat yang lalu 2 Disember 2009 kami datang membuat memeriksaan. InsyaAllah emak akan dibedah sebentar lagi doakan beliau selamat dan dipermudahkan semua urusan. Saya terpaksa ambil cuti secara mendadak hari ini dan esok, walaupun kilang kami baru "shutdown" seminggu. Saya utamakan emak daripada kilang. Mudah-mudahan segalanya berjalan baik. Terima kasih

1 comment:

gandasura said...

Insyallah didoakan semua berjalan lancar... utamakan mereka selagi mereka ada...bye